Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Prosimy o wypełnienie każdego pola. W razie braku informacji należy wpisać dowolny znak. Prosimy nie wpisywać tekstu, używając wyłącznie WIELKICH LITER.
W tym miejscu możecie Państwo zgłosić usterkę lub problem dotyczący okien, drzwi lub innych produktów zakupionych w firmie MATPLAST.
Swoim Klientom oferujemy usługi wynikające z uprawnień gwarancyjnych, jak również usługi serwisowe, których nie obejmuje gwarancja lub które realizowane są po upływie okresu gwarancyjnego.
Prosimy o podanie kilku podstawowych informacji w polach formularza oraz możliwie dokładne i jasne opisanie zagadnienia / problemu, którego dotyczy zgłoszenie. Ułatwi to naszym pracownikom kontakt z Państwem i zaplanowanie stosownych działań, jak również ewentualną wycenę wizyty serwisowej, gdyby została ona zakwalifikowana jako odpłatna.
W przypadku chęci przesłania bardziej złożonych zgłoszeń, np. zawierających załączniki, korespondencję prosimy kierować na jeden z poniższych adresów e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.