Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
W tym miejscu możecie Państwo zgłosić usterkę lub problem dotyczący okien, drzwi lub innych produktów zakupionych w firmie MATPLAST.
Swoim Klientom oferujemy usługi wynikające z uprawnień gwarancyjnych, jak również usługi serwisowe, których nie obejmuje gwarancja lub które realizowane są po upływie okresu gwarancyjnego.
Prosimy o podanie kilku podstawowych informacji w polach formularza oraz możliwie dokładne i jasne opisanie zagadnienia / problemu, którego dotyczy zgłoszenie. Ułatwi to naszym pracownikom kontakt z Państwem i zaplanowanie stosownych działań, jak również ewentualną wycenę wizyty serwisowej, gdyby została ona zakwalifikowana jako odpłatna.
Zdjęcie wady i inne załączniki należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..